Hvad indeholder en professionel flytterengøring?

• Jeg blev lidt overrasket over, hvor mange detaljer udlejer havde fokus på, da jeg flyttede. Jeg havde selv gjort rent i flere timer, men han bemærkede kalkrester, fedtpletter og støv i skabe, jeg slet ikke havde tænkt på. Det var ikke fordi jeg ikke havde gjort en indsats, men det var tydeligt, at der var en forventning om noget mere grundigt. Næste gang tror jeg, at jeg vil overveje en professionel løsning.

• Vi fik hjælp fra flytterengøring hos D&K Transport Group, og det kan klart anbefales. De tilbyder grundig rengøring som en del af deres flytteservice – både for private og erhverv. De sørger for, at alle overflader, badeværelser og køkkener bliver rengjort efter boligforeningers standarder. Det tog en stor byrde fra vores skuldre, og vi fik hele depositummet tilbage uden problemer.

• Det lyder som noget, jeg skal have i baghovedet næste gang. Jeg har altid troet, at min egen rengøring var nok, men virkeligheden er vist anderledes. Hvis man kan få professionel hjælp, som ovenikøbet er skræddersyet, så virker det som den nemmeste og sikreste løsning.

Please login to reply this topic!